Магазин

За два місяці війни до контакт-центру YASNO надійшло 360 тис. звернень

Постачальник YASNO (ТОВ «Київські енергетичні послуги») продовжує надавати жителям столиці послуги з електропостачання та допомагати вирішувати їхні питання дистанційно. За два місяці війни до контакт-центру YASNO надійшло 360 тис. звернень у Києві, Дніпропетровській та Донецькій областях. 

Найчастіше клієнти зверталися телефоном – 340 тис. дзвінків. У більшості випадків питання стосувалися нарахувань та показань лічильників. Середній час очікування з’єднання з оператором склав півтори хвилини. 20 тис. звернень від клієнтів надійшли через повідомлення на сторінці у Facebook, поштою та через форму на сайті. 

«Контакт-центр працює щодня з 8 до 20 години, аби жителі Києва швидко отримували вичерпні відповіді на свої звернення. Крім цього, частину питань – наприклад, передачі показань лічильників та сплати рахунку без комісії – можна вирішити самостійно за допомогою онлайн-сервісів YASNO: чат-боту у Viber, сайту YASNO, Особистого кабінету, мобільного додатка», – сказав директор YASNO в Києві Віктор Мельников.

Клієнти, які не користуються дистанційними сервісами, можуть вирішити свої питання з електропостачання офлайн. YASNO відновив роботу кількох енергоофісів столиці. З очним візитом можуть звернутися юридичні клієнти, яким необхідно подавати звіти, а також побутові споживачі – у разі оформлення паперових документів. Решту питань постачальник радить вирішувати дистанційно. 


Вас може зацікавити: