Магазин

Відключення світла через борги: як жителям Києва онлайн відновити електропостачання?

Щоб після знеструмлення електроенергія знову з’явилася в оселі, клієнтам YASNO тепер не обов’язково відвідувати енергоофіс постачальника. Вирішити питання з підключенням наразі можна онлайн за кілька кроків. 

Крок 1. Сплатіть заборгованість у повному обсязі 

Перед оплатою обов’язково перевірте суму боргу у попередженні. Внести її можна без комісії через онлайн-сервіси YASNO: Особистий кабінет, мобільний застосунок, чатботи у viber або telegram. Також розрахуватися можна в онлайн-банкінгах, платіжних терміналах чи відділеннях банків або Укрпошти. 

Крок 2. Надішліть постачальнику заяву та квитанцію про оплату

Після оплати завантажте на сайті YASNO заяву на відновлення електропостачання. Її потрібно роздрукувати, заповнити та зробити скан або фото. Також знадобиться копія квитанції, що підтверджує погашення заборгованості.

Заяву та квитанцію слід направити постачальнику одним зі способів:

• у чаті viber або telegram

• на електронну адресу: kyiv@yasno.com.ua

• в особисті повідомлення на сторінці YASNO у Facebook

У повідомленні обов’язково вкажіть контактний номер телефону та електронну адресу для зв’язку. 

Крок 3. Сплатіть рахунок за послуги з відключення та підключення

Клієнту буде надіслано рахунок на оплату послуг оператора системи розподілу (ОСР) з відключення та підключення. Слід звернути увагу на банківські реквізити: вони відрізняються від тих, за якими вносяться платежі за електроенергію. 

Квитанцію про оплату послуг потрібно надіслати на електронну адресу, з якої надійшов рахунок. Отримавши її постачальник направить ОСР заявку на відновлення електропостачання. З цього моменту підключення має відбутися протягом 3 робочих днів у містах та 5 робочих днів у сільській місцевості. 

«Ми діджиталізували процес відновлення електропостачання, аби клієнти мали можливість швидко та зручно вирішити питання. Тепер споживач може обирати: звертатися особисто до енергоофісу або взаємодіяти з постачальником дистанційно. Проте у будь-якому випадку відключення світла через борги завжди спричиняє дискомфорт і зайві клопоти. Тому радимо не допускати цього і сплачувати за світло регулярно – щомісяця до 20 числа», - сказав генеральний директор YASNO Сергій Коваленко.

Вас може зацікавити: