Понад 86 тис. киян не сплатили жодного рахунку за світло з початку року

Жителі столиці протермінували за спожиту електроенергію більше 450 млн грн. Попри постійні заклики підтримувати енергетику в умовах ворожих обстрілів, деякі споживачі протягом тривалого часу свідомо ігнорують оплату за світло.
У Києві з початку року 86,5 тис. клієнтів YASNO не здійснили жодного платежу. Постачальник регулярно нагадує про заборгованість через viber/смс-повідомлення, але якщо після цього кошти не надходять – змушений ініціювати відключення електропостачання.
«Відключення – це крайній захід, який YASNO застосовує по відношенню до боржника. Щоб його уникнути, ми постійно у різний спосіб інформуємо споживачів про несплачені рахунки та готові розглядати індивідуальні умови погашення заборгованості, якщо на це є вагомі причини. Проте є клієнти, які жодним чином не реагують на звернення та протягом кількох місяців не сплатили жодної гривні. Нерідко це фінансово спроможні клієнти, які починають вирішувати питання лише після повного знеструмлення помешкання», - сказав генеральний директор YASNO Сергій Коваленко.   
Нагадаємо, що для відновлення електропостачання окрім погашення заборгованості також необхідно сплатити послугу відключення та підключення. В залежності від технічних особливостей проведення робіт вартість послуги може доходити до 5-6 тис. грн, а термін відновлення електропостачання у містах складає до 3 робочих днів. 
Щоб не допускати додаткових витрат та завжди бути зі світлом, сплачувати рахунки за електроенергію потрібно щомісяця до 20 числа:
- через Особистий кабінет YASNO
- мобільний застосунок YASNO Mobile
- чатботи YASNO-online у viber та telegram
- на сайті YASNO через форми оплати за номером особового рахунку чи за адресою
- в інтернет-банкінгах
- у відділеннях банків чи Укрпошти. 

Вас може зацікавити: