Магазин

Вже понад 70% клієнтів YASNO користуються онлайн-сервісами

Онлайн-сервіси YASNO – це зручні та швидкі канали зв’язку з компанією, які дозволяють вирішити питання з електропостачання у будь-який час у будь-якому місці. Нині у такий спосіб до YASNO звертаються 70,3% клієнтів. Найпопулярніші сервіси – сайт, Особистий кабінет та чат-бот у Viber.

Сайт YASNO. Цей канал зв’язку дозволяє без реєстрації передати показання лічильника, замовити електронний рахунок, сплатити за електроенергію за особовим рахунком або за адресою, укласти договір онлайн. Крім цього, на сайті представлена вся необхідна інформація для клієнтів – чинні тарифи, адреси енергоофісів, телефони контакт-центру тощо.

Особистий кабінет. Через нього клієнт має змогу не тільки передавати показання електролічильника та вносити платежі без комісії, а й повністю контролювати свій особовий рахунок і проводити звіряння платежів.

Чат-бот у Viber. Це ще один популярний серед клієнтів сервіс, де можна передавати показання та вносити платежі без комісії за п’ятьма особовими рахунками, допомагаючи таким чином рідним або знайомим.

Також клієнти можуть вирішити свої питання з електропостачання онлайн через мобільний застосунок, приватні повідомлення на сторінці у Facebook або написавши на пошту.

«Все більше наших клієнтів обирають онлайн-канали зв‘язку з компанією. Для них у нас працюють Особисті кабінети, мобільний застосунок, чат-бот у Viber. А цього року у споживачів з‘явилася можливість передати показання та оплатити електроенергію одразу з головної сторінки сайту YASNO, уникаючи пошуків у меню і зайвих кліків», – зазначив генеральний директор YASNO Сергій Коваленко.


Вас може зацікавити: