Магазин

Як працюють енергоофіси електропостачальника YASNO в період воєнного стану у столиці?

Чотири енергоофіси YASNO у Києві відновили очне обслуговування клієнтів. Жителі столиці, які не користуються дистанційними сервісами постачальника, можуть звернутися до найближчого енергоофісу та отримати консультацію спеціалістів. 

Наразі енергоофіси YASNO у Києві, які відновили роботу, щодня відвідують у середньому близько 300 клієнтів. До енергоофісів можуть звертатися юридичні споживачі, а також побутові клієнти, яким необхідно оформити паперові документи. Решту питань з електропостачання жителі міста мають змогу вирішити, не виходячи з дому – передати показання лічильника, сплатити за електроенергію, замовити електронний рахунок та навіть переоформити договір у зв’язку зі зміною власника житла. 

Дізнатися адресу та контакти найближчого енергоофісу можна на сайті YASNO. Попередній запис на візит не потрібний, обслуговування клієнтів здійснюється у порядку живої черги. Увесь персонал енергоофісів пройшов відповідний інструктаж та знає місцерозташування найближчих укриттів, а також порядок дій на випадок повітряної тривоги. 

«Із введенням воєнного стану енергоофіси YASNO деякий час працювали у віддаленому режимі. Проте ми розуміли, що є клієнти, які потребують очних консультацій та не можуть звертатися до нас через онлайн-сервіси. Тому, дотримуючись усіх вимог безпеки, ми відновили обслуговування в енергоофісах, де наші спеціалісти завжди готові допомогти», - сказав директор YASNO у Києві Віктор Мельников.

 


Вас може зацікавити: