Щоб клієнти могли швидше та зручніше вирішувати питання з електропостачання, YASNO оновив свій чат-бот у viber. Помічник у месенджері став більш функціональним, простим у використанні та отримав новий дизайн.
Серед нових опцій – онлайн-чат з оператором у режимі реального часу та можливість замовити енергоефективні товари з YASNO-shop. Наприклад, набір Розумний Watt з двозонним лічильником та його встановленням «під ключ». Крім цього, функція передачі показань у viber-боті отримала зв’язок з іншими клієнтськими сервісами, зокрема з Особистим кабінетом, і тепер дані лічильників оновлюються миттєво. Також у боті можна сплачувати рахунки за світло без комісії за допомогою банківської карти або через Apple Pay/Google Pay.
YASNO реалізував просту навігацію та покращений дизайн, аби користуватися сервісом стало ще простіше. Покрокові підказки допоможуть кожному правильно виконати усі дії за лічені хвилини. Щоб перейти на оновлену версію viber-боту, потрібно натиснути у ньому будь-яку кнопку і сервіс оновиться автоматично.
«Ми постійно працюємо над вдосконаленням наших дистанційних сервісів. Збираємо відгуки клієнтів, аналізуємо, і зрештою втілюємо нові рішення, які роблять канали обслуговування YASNO максимально зручними та доступними. Наразі viber-ботом YASNO-online користуються вже понад півмільйона українців. Оновлений помічник дозволить швидко вирішити основні питання з електропостачання та допоможе отримати консультацію спеціаліста», - сказав генеральний директор YASNO Сергій Коваленко.