Магазин

За місяць війни до контакт-центру YASNO надійшло майже 200 тис. звернень

З першого дня війни YASNO (ТОВ «Київські енергетичні послуги») продовжує працювати та надавати жителям столиці послуги з електропостачання. Задля безпеки громадян компанія закликала клієнтів звертатися до YASNO за допомогою дистанційних сервісів. Одним з найпопулярніших є контакт-центр.

За місяць війни до контакт-центру YASNO надійшло майже 200 тис. звернень у Києві, Дніпропетровській та Донецькій областях. Найбільше телефоном – понад 183 тис. дзвінків. У більшості випадків питання стосувалися заборгованості, суми до сплати за спожиту у лютому електроенергію та способів оплати в умовах війни. Середній час очікування з’єднання з оператором склав півтори хвилини. Крім цього, від початку війни співробітники контакт-центру обробили понад 8 тис. електронних звернень, які клієнти надсилали через повідомлення на сторінці у Facebook, поштою або через форму на сайті.

Щоб вчасно та якісно надавати відповідь на кожен запит, в таких умовах та й у період передачі показань, до роботи зі зверненнями YASNO залучили ще і співробітників енергоофісів.  

Нагадаємо, що крім контакт-центру клієнти можуть звернутися до постачальника дистанційно через чат-бот YASNO-online у Viber. Вже понад 420 тис. українців користуються цим сервісом. Енергоофіси Києва, куди клієнти могли звернутися офлайн, нині працюють дистанційно.

«Ми розуміємо, як важливо у такий складний для всієї країни час бути на постійному зв’язку з клієнтами. Дистанційні сервіси YASNO – швидкі та прості у використанні. Єдине, що потрібно мати клієнту – телефон. Жителі столиці без підключення до Інтернету можуть вирішити свої питання з електропостачання, зателефонувавши до контакт-центру. Ті, у кого є доступ до всесвітньої мережі, мають кілька варіантів – скористатися чат-ботом у Viber, відправити повідомлення через Facebook, пошту або форму на сайті.

Також закликаємо досвідчених Інтернет-користувачів допомагати своїм рідним та близьким опановувати онлайн-сервіси YASNO. Завдяки цим навичкам літні люди зможуть передавати показання лічильника, оплачувати рахунки за світло та отримувати консультації з електропостачання», – сказав директор YASNO в Києві Віктор Мельников.


Довідка:

YASNO – бренд, під яким працює група компаній з постачання електроенергії, газу, рішень з енергоефективності та для електромобілів, що надають послуги для 3,5 млн українських сімей та юридичних клієнтів у Києві, Дніпропетровській, Донецькій та інших областях України. Три компанії бренда YASNO тричі очолили рейтинг постачальників електроенергії, складений аналітичним центром DiXi Group в рамках проєкту USAID. YASNO прагне забезпечити клієнтам сервіс європейського рівня та розвиває онлайн-обслуговування. Для зменшення витрат клієнтів на енергію YASNO пропонує енергоефективні набори, розумне освітлення, сонячні дахи, системи зберігання енергії, послуги енергоаудиту, енергосервісу та енергоменеджменту. Електроавтомобілісти можуть замовити в YASNO зарядні станції для встановлення вдома або в офісі та отримувати додатковий дохід.

Вас може зацікавити: