у застосунку YASNO Mobile
У новому мобільному застосунку постачальник зібрав найнеобхідніші функції для споживачів електроенергії. Тепер просто зі смартфону кияни можуть швидко та зручно вирішити питання, пов’язані з електропостачанням.
Передача показань лічильника – щоб отримувати нарахування лише за фактично використану електроенергію, вносити показання потрібно в останні два дні поточного місяця або в перші три дні наступного місяця. У застосунку для цього слід обрати функцію «Внести нові показання», де після введення даних клієнту одразу буде розраховано обсяг споживання. Також він зможе побачити попередні показання та у який спосіб їх отримав постачальник: від клієнта, якщо споживач минулого місяця особисто передавав дані, або від ОСР, якщо споживач не вносив показання, а оператор системи розподілу розраховував середньодобове споживання або провів контрольне зняття показань.
Чат підтримки – у розділі «Більше» є функція «Підтримка YASNO». Користувач застосунком може перейти у чат viber або telegram і безпосередньо поспілкуватися з оператором.
«Створюючи новий онлайн сервіс, ми прагнули, щоб він відповідав основним критеріям: був зручним, функціональним та максимально простим у використанні. Застосунок допоможе вирішити більшість питань з електропостачання і з ним відпадає необхідність відвідувати енергоофіси та навіть телефонувати до контакт-центру. Наразі наші розробники продовжують вдосконалювати застосунок та реалізовувати у ньому нові опції», - сказав генеральний директор YASNO Сергій Коваленко.
Завантажити YASNO Mobile можна через Play Market чи App Store. Детальніше про реєстрацію за посиланням.