Процес заряджання електроавтомобіля має свої особливості. Ключове – він автономний. Тобто власнику електроавтомобіля необхідно запустити і завершити зарядну сесію самостійно, без допомоги автозаправника, як це відбувається на звичайній АЗС. У цьому матеріалі розповімо детальніше про реєстрацію користувачів у мережі зарядних станцій YASNO E-mobility, яким має бути мінімальний баланс на рахунку, та як зрозуміти, що зарядна сесія вже почалась чи закінчилась.
Зарядні станції мережі YASNO E-mobility розташовані у великих містах та на основних автомагістралях країни. Це надійні та швидкі станції, які здатні зарядити будь-який серійний електромобіль безпосередньо або через адаптер, завдяки роз'ємам CHAdeMO, CCS 2 та АС Type 2. Щоб користуватись зарядними станціями мережі, необхідно для початку зрозуміти чи підходять наявні порти саме для вашого електроавтомобіля та зареєструватись.
Розглянемо основні пункти, які варто знати ще до початку користування зарядними станціями мережі YASNO E-mobility та зупинимось детальніше на кожному з них.
1. Реєстрація
Кожен новий клієнт має зареєструватись через мобільний застосунок E-mobility YASNO. Зробити це можна безкоштовно в Play Market або App Store. Потім необхідно заповнити обов’язкові поля та додати платіжну картку українського банку.
2. Кошти на рахунку
Щоб користуватись зарядними станціями мережі, мінімальний баланс на рахунку має складати 20 грн. Поповнити баланс картки можна зручно у мобільному застосунку.
Щоб оплатити зарядну сесію, необхідно у розділі головного меню «Баланс» обрати позначку «+», вказавши необхідний обсяг поповнення та підтвердити транзакцію.
Тарифи
Ознайомитись з діючими тарифами на заряджання можна на сайті yasno.com.ua, також вони зазначені у мобільному застосунку.
Бонуси
Отримати місячну знижку у розмірі 10% на заряджання, можна оформивши «Підписку» у мобільному застосунку.
3. Початок та завершення зарядної сесії
Щоб почати зарядну сесію, необхідно приєднати конектор зарядної станції до порту електроавтомобіля (у разі заряджання через порт Type 2 на швидкісних станціях необхідно використовувати власний сертифікований кабель).
У головному меню застосунку (на мапі) відмітити зарядну станцію, яку ви обрали для заряджання та вказати конектор, який ви приєднали до електромобіля та натиснути кнопку «Почати зарядку». Як тільки зарядна сесія розпочинається, одразу у застосунку відобразиться потужність, час (необхідний для заряджання), об’єм, вартість зарядки.
Для завершення зарядної сесії в меню мобільного застосунку необхідно натиснути на піктограму «Авто з зарядкою» в нижній частині екрану та обрати пункт «Завершити зарядку». Далі необхідно від’єднати конектор від електромобіля.
Червона кнопка
На кожній станції мережі YASNO E-mobility розміщена червона кнопка. Її потрібно використовувати виключно у разі екстреної ситуації.
4. Картка клієнта
Для зручності заряджання клієнти мережі можуть також використовувати RFID-картку. Вона стане у пригоді, якщо, наприклад, розрядився телефон.
Щоб отримати картку клієнта YASNO E-mobility, необхідно звернутись на гарячу лінію за номером: 0-800-212-333 або написати на електронну пошту: emobility@yasno.com.ua.
Для початку зарядної сесії за допомогою картки потрібно, як і у випадку користування мобільним застосунком, під’єднати конектор та за допомогою екрану зарядної станції та картки провести наступні дії. У правій частині екрану зарядної станції натиснути кнопку «Почати», а потім обрати пункт «RFID-картка» та піднести картку до зчитувача. Він знаходиться під екраном зарядної станції. Для завершення зарядної сесії натиснути на кнопку «Зупинити».
5. Підтримка 24/7
У разі виникненням додаткових питань клієнти мережі можуть зателефонувати до контакт-центру YASNO за номером: 0-800-212-333.
Ознайомитись з відповідями на найчастіші питання можна у мобільному застосунку у розділі «Центр допомоги».
Нагадаємо, зарядні станції YASNO E-mobility встановлено в Києві, Одесі, Львові, Житомирі, Дніпрі, Вінниці, Тернополі та на основних трасах країни: Київ – Одеса, Київ – Львів, Київ – Полтава.