Магазин

Куди звертатись з питань нарахувань за електроенергію?

Жителям Києва варто пам’ятати, що електроенергією забезпечують дві окремі компанії – постачальник YASNO та оператор системи розподілу (ОСР). YASNO нагадав, до кого та з яких питань слід звертатися, якщо потрібна консультація щодо нарахувань за світло. 

Щомісяця ОСР розраховує обсяг споживання клієнта, виходячи з переданих показань лічильника або тих, що зафіксував контролер. Якщо цих даних немає, ОСР визначає кількість використаних кіловат-годин на основі середньомісячного споживання клієнта. Далі інформація надходить до постачальника YASNO, який застосовує діючий тариф, проводить нарахування та виставляє рахунок. Постачальник формує рахунок виключно на основі обсягу споживання, який розрахував ОСР.  

Тому, якщо отримавши платіжку, виникають питання:

-щодо розрахунку обсягу споживання – слід звертатися до свого оператора системи розподілу;

-щодо зарахування коштів, способів оплати, встановлених тарифів – роз’яснення надасть постачальник YASNO. Отримати таку консультацію можна дистанційно, направивши звернення в Особистому кабінеті, на електронну пошту kyiv@yasno.com.ua, через сторінку Facebook або зателефонувавши (044/067/066/093) 277-18-18. 

«Ми піклуємося про наших клієнтів, тому для нас дуже важливо, щоб кожен мав зрозумілу інформацію щодо нарахувань за електроенергію. Якщо потрібна індивідуальна консультація, можна завжди звернутися або до оператора системи розподілу, або до постачальника YASNO. Слід враховувати, що компанії мають різні функції, тому надають консультації у межах своєї відповідальності», - сказав директор YASNO у Києві Віктор Мельников.  


Вас може зацікавити: