Магазин

Які питання з електропостачання клієнти YASNO можуть вирішити у телефонному режимі

Від початку війни YASNO продовжує працювати та відповідати на запити клієнтів. Щоденно до контакт-центру в Києві надходить понад 4 тисячі дзвінків. Які питання можна вирішити, зателефонувавши до YASNO? Розповідаємо далі.

Зв’язатися з постачальником телефоном можна за номерами (044/067/066/093) 277-18-18. Під час дзвінка клієнти мають можливість: 

  • Дізнатися діючі тарифи та актуальну інформацію про укладання договорів;
  • Передати показання електролічильника, навіть без з’єднання с оператором в автоматичному режимі;
  • Уточнити інформацію щодо розрахунків;
  • Дізнатися графік роботи енергоофісів.

Контакт-центр YASNO приймає звернення від жителів столиці щоденно, з 8 до 20 години. 

«Якісний та швидкий зв'язок з клієнтами – це один з пріоритетів роботи постачальника. Ми розуміємо, що не всі жителі Києва користуються онлайн-сервісами YASNO, тому пропонуємо їм офлайн-альтернативи. Спеціалісти нашого контакт-центру завжди готові оперативно допомогти клієнтам у вирішенні питань, пов’язаних з електропостачанням», - сказав директор YASNO у Києві Віктор Мельников.


Вас може зацікавити: