YASNO нагадує: жителям Києва слід передавати показання електролічильника з 1 до 3 числа кожного місяця. Зазвичай двозонні лічильники містять різну інформацію. Які саме данні передавати постачальнику – розповідаємо далі.
На екрані двозонного лічильника з інтервалом 10 секунд послідовно відображаються: сукупний обсяг спожитої електроенергії, показання кіловат∙годин за різними тарифами, дата, поточний час та інші параметри в залежності від моделі приладу. Щоб інформацію на електролічильнику було простіше розуміти, кожне показання має свій індекс, який стоїть поряд з цифрами.
Так, на лічильниках GAMA індекс «1.5.8.2» вказує на тариф «день», а індекс «1.5.8.1» - на тарифну зону «ніч». А в залежності від типу лічильників NiK електроенергія за тарифом «день» має індекс «Т22» або просто «Т2», а за тарифом «ніч» - «Т21» або «Т1».
Саме ці показання слід передавати енергопостачальнику YASNO будь-яким зручним способом: через форму на сайті YASNO, в Особистому кабінеті, у Viber-боті YASNO-online, мобільному додатку чи за телефонами контакт-центру (044/067/066/093) 277 18 18. В разі сумнівів у коректності відображення показань на лічильнику слід звертатись до оператора системи розподілу.
«Щоб платити тільки за спожиту електроенергію, варто вчасно передавати показання лічильника – навіть якщо ви виїхали з помешкання. Зробити це можна за допомогою онлайн-сервісів постачальника, які доступні у будь-який час в будь-якому місці», – додав директор YASNO в Києві Віктор Мельников.