Клієнти YASNO (ТОВ «Київські енергетичні послуги») у Києві отримали доступ до оновленого особистого кабінету на вебсайті бренду. Сервіс став більш простим, зручним та дружнім до користувача.
Окрім оновлень, всі функції, що працювали й до цього, залишаються. Це, зокрема:
- Передача показань лічильника. Також доступний перегляд показань попередніх періодів,
- Можливість оплати рахунків за допомогою банківської карти, незабаром будуть доступні Apple Pay або Google Pay,
- Історія оплат,
- Деталі нарахувань.
З оновлень – спрощений процес додавання особових рахунків, а також можливість одночасної оплати кількох рахунків. Також повноцінно інтегрована програма лояльності YASNOЛОВ: тепер переглянути баланс бонуси, пропозиції від партнерів, а також обміняти бонуси на знижки одразу в особистому кабінеті.
Якщо клієнт уже має особистий кабінет в YASNO, то він автоматично отримає оновлену версію. Новий користувач повинен зареєструватися, щоб отримати доступ до особистого кабінету.
«YASNO продовжує оновлювати сервісі для клієнтів і зараз ми презентуємо особистий кабінет для клієнтів-киян. Він збудований в дизайн-системі, які ми використали в застосунку YASNO Mobile, та покликаний зробити інтерфейс та взаємодію клієнтів з постачальником якомога зручнішими та простішими. Поки в особистому кабінеті є всі базові функції, але ми працюємо над розвитком можливостей. Безумовно, ми будемо розширювати й географію, щоб у вересні мешканці Дніпропетровщини та Донеччини також отримали доступ до нового сервісу», - говорить СЕО YASNO Сергій Коваленко.