Електропостачальник продовжує розвивати свої онлайн-сервіси, щоб клієнтам було ще зручніше передавати показання та сплачувати рахунки. Черговим кроком стало вдосконалення процесу реєстрації в новому Особистому кабінеті на сайті YASNO та у мобільному застосунку YASNO Mobile.
При першому вході або авторизації з іншого пристрою клієнту в СМС-повідомленні надходить код, який необхідно ввести для подальших дій. Це реалізовано з метою інформаційної безпеки. Тепер, якщо є затримки з надходженням коду, користувач може отримати його в месенджер. Для цього потрібно обрати відправку коду у viber.
Після цього у випадку реєстрації у новому Особистому кабінеті чи мобільному застосунку клієнту слід створити пароль та додати особові рахунки. Це можна зробити двома способами:
Обираючи другий варіант більше не потрібно повертатися на сайт і заповнювати форму. Достатньо лише вказати регіон, номер особового рахунку (можна дізнатися з платіжки) та перші три літери прізвища власника. Якщо все буде внесено коректно, процес реєстрації буде успішно завершено і клієнт отримає повний доступ до усіх функцій.
«Ми уважно аналізуємо усі відгуки клієнтів і прагнемо досягти найвищого рівня сервісу. Тому після запуску нового Особистого кабінету та застосунку ми продовжуємо над ним працювати. Для нас важливо, аби кожен етап взаємодії з сервісом був максимально простий та зрозумілий для клієнта», - сказав генеральний директор YASNO Сергій Коваленко.