Магазин

Що робити, якщо помилились і передали неправильні показання електролічильника

При передачі показань електролічильника клієнти часом помиляються і надсилають неправильні дані. Наприклад, показання за «день», вносять у рядок показань за «ніч», або навпаки, чи просто помиляються однією або декількома цифрами при введенні. Як можна виправити ситуацію та зафіксувати все ж коректні показання, розповіли в YASNO. 
Для розрахунків за фактично спожиту електроенергію важливо вчасно і щомісяця передавати показання електролічильника. Робити це варто за два дні до кінця місяця та протягом трьох днів наступного. Щоб отримати суму до сплати за фактичне споживання електроенергії у липні, необхідно передати показання у період із 30 липня по 3 серпня включно. Зробити це легко і швидко можна через онлайн-сервіси YASNO: сайт, мобільний застосунок, чатботи. 
У системі розрахунків оператор системи розподілу (ДТЕК «Київські електромережі») відповідає за обсяги спожитої електроенергії, а постачальник (YASNO) – за нарахування.  
Щоб виправити помилково передані некоректні показання, клієнтам YASNO необхідно зробити фото лічильника та надіслати його на пошту оператора системи розподілу ДТЕК «Київські електромережі» - Pokaznyky_kem@dtek.com, щоб оператор вніс зміни у обсяги.
Лише після того, як оператор системи розподілу скоригує обсяги (внесе коректні показання), фахівці постачальника зможуть здійснити перерахунок суми до сплати.
Важливо врахувати, що якщо ви звертаєтесь до оператора системи розподілу для виправлення показань після закриття періоду передачі показань, то перерахунок суми до сплати буде здійснено лише у наступному місяці. А в поточному місяці розрахунок суми до сплати буде здійснено по середньому.

Вас може зацікавити: