Сплатити послугу відновлення електропостачання після відключення за борги клієнти YASNO можуть відтепер через термінали EasyPay по всій країні. Як це зробити, надаємо покрокову інструкцію.
Припинення електропостачання – це міра, яка застосовується у разі повного ігнорування клієнтом боргу. Тобто, якщо клієнт не сплачує за спожиту електроенергію та не намагається вирішити це питання шляхом часткових оплат чи укладання графіків реструктуризації і навіть після додаткового інформування, йому буде припинено електропостачання.
Щоб відновити електропостачання після відключення за борги, необхідно:
1. Сплатити борг у повному обсязі
2. Звернутись до YASNO за додатковим рахунком за підключення та сплатити його (підключення фізично виконує оператор системи розподілу, він і визначає вартість послуги підключення, орієнтовно вона може складати близько 3000 грн).
3. Після оплати надати чек або фото квитанції в YASNO (киянам – на електронну пошту kyiv@yasno.com.ua, мешканцям Дніпропетровщини - dp@yasno.com.ua).
Як сплатити рахунок за підключення через термінали EasyPay?
1. Обрати YASNO на головному екрані терміналу
2. Натиснути «відновлення послуги після відключення»
3. Ввести необхідні дані з рахунку на відновлення електропостачання:
• Номер рахунку - це 8 цифр (вказаний у рахунку зверху)
• Прізвище та ім’я (котрі зазначено в договорі про постачання електроенергії)
• Номер телефону (обов’язково).
4. натиснути «Оплатити» та ввести суму, що вказана у рахунку.
Нагадаємо, відновлення електропостачання здійснює оператор системи розподілу. Термін відновлення у містах складає три робочих дні, у сільській місцевості – п’ять. Щоб уникнути додаткових витрат на відновлення електропостачання вчасно сплачуйте рахунки за спожиту електроенергію.