Як жителям Києва дізнатися свій особовий рахунок з електропостачання

При укладанні договору з електропостачальником кожному клієнту надається унікальний особовий рахунок. В YASNO розповіли, у яких випадках його потрібно використовувати та як можна швидко дізнатися.  

Особовий рахунок знадобиться для реєстрації в Особистому кабінеті YASNO, також його необхідно єдиноразово вказати у viber/telegram-боті постачальника для передачі показань та оплати за світло. Крім цього, особовий рахунок потрібен при створенні шаблонів в інтернет-банкінгах, внесенні оплат через платіжні сервіси (iPay, Portmone та ін.) чи у відділеннях банків.   

Жителі столиці можуть дізнатися свій особовий рахунок з електропостачання одним зі зручних способів:  

  • у паперовій платіжці – особовий рахунок клієнта вказано у верхньому лівому куті під реквізитами постачальника та адресою клієнта.
  • на сайті YASNO через функцію Оплата за адресою – вказавши адресу помешкання, клієнту буде відображений номер особового рахунку. Тут одразу можна побачити суму нарахувань та сплатити за світло без комісії.
  • через контакт-центр – оператори повідомлять особовий рахунок за телефоном (044/067/066/093) 277 18 18 або в особисті повідомлення на сторінці Facebook. Щоб отримати інформацію, клієнту потрібно назвати адресу житла та ПІБ власника. 

Найзручніше розраховуватися за світло саме через Особистий кабінет або чат-боти YASNO у viber чи telegram. Приєднавшись до цих сервісів, клієнту не потрібно буде щоразу вказувати особовий рахунок. Більше того, тут є можливість зберегти одразу кілька особових рахунків, що дозволить передавати показання лічильників та вносити платежі за своїх близьких та рідних.


Вас може зацікавити: