У разі накопичення обслуговуючими організаціями заборгованості за спожиту електроенергію, може бути припинено електропостачання у місцях загального користування, а також у квартирах, що не мають індивідуальних (прямих) договорів.
Якщо мешканці будинків мають прямі договори з постачальником, то у разі накопичення заборгованості обслуговуючою організацією, буде припинено електропостачання лише у місцях загального користування (ліфти, освітлення сходових клітин, насоси, котельні, індивідуальні теплові пункти, паркінги, котрі не використовуються, як укриття).
Важливо знати!
Щоб уникнути відключення електропостачання – обслуговуючі організації-боржники мають сплатити за спожиту електроенергію. Про припинення електропостачання у разі несплати боргу, клієнти (юридичні особи, що здійснюють обслуговування будинку) отримують попередження від постачальника за 10 днів до можливої дати відключення.
Дізнатись деталі щодо заборгованості за вашою адресою, терміни та умови для відновлення електропостачання місць загального користування, ви можете звернувшись до організації, котра обслуговує ваш будинок (ОСББ, ЖБК, управляюча чи будівельна організація).
Відновлення електропостачання у разі відключення за борги можливе лише після оплати боргу у повному обсязі, оформлення заявки та сплати послуг за підключення. На виконання заявки з підключення оператор системи розподілу, котрий безпосередньо виконує відключення/підключення, має у столиці 3 робочі дні.
Контролюйте розрахунки організацій, котрі обслуговують ваші будинки, на предмет розрахунків за спожиту електроенергію, щоб уникнути відключень.
Чи дійсно можна відключати електроенергію в багатоквартирних будинках у місцях загального користування?
Чому відключають саме ваш будинок?
Що можуть зробити мешканці, аби відключення не відбулось?