Кейс «Як зробити фізику зрозумілою під час енергетичної кризи», котрий реалізувала команда YASNO через системну публікацію навчального контенту в соцмережах: залучення інфлюєнсера Руслана Ігоровича, інфографіки, інтерактивні формати, меми отримав золото на Digital Communication Awards в номінації «Освітній контент».
Digital Communication Awards - це одна з провідних європейських премій у сфері PR і цифрових комунікацій, яка з 2011 року відзначає найкращі міжнародні проєкти.
Кейс YASNO довів, що навіть фізика та електрика можуть бути цікавими, якщо говорити про них людською мовою.
Друге та третє місце у цій категорії зайняли румунська компанія BCR, яка запропонувала безкоштовний доступ до освіти та наставництва в семи містах, щоб молодь країни могла розвиватись та керувати своїм майбутнім вдома, та ініціатива Missing Billion, в якій були використані цитати жінок з інвалідністю для того, щоб підсвітити важкодоступність цієї категорії населення до глобальних систем охорони здоров’я.
Ця перемога YASNO особлива ще й тим, що це перша нагорода української компанії за останні понад 10 років.
«Розповідати простою мовою про складні речі не просто, особливо коли ці комунікації відбуваються під час війни і за відсутності світла. Але навіть з такою задачею команда YASNO впоралась на відмінно. Підтвердженням цьому є золото на Digital Communication Awards 2025. На цьому ми, звичайно, не зупиняємось, адже розуміємо важливість зрозумілої комунікації для населення нашої країни, енергетика якої весь час перебуває під прицільним вогнем ворога», - сказав генеральний директор YASNO Сергій Коваленко.