Інформаційно-консультаційний центр (ІКЦ)

Шановні клієнти! Для розгляду спірних питань та ситуацій, які після звернення до енергоофісу YASNO потребують додаткового вирішення, клієнти можуть звертатися до Інформаційно-консультаційного центру (ІКЦ).

Кваліфіковані фахівці ІКЦ надають безкоштовно інформацію та консультацію з наступних питань:

  1. Змін в законодавстві про електроенергетику;
  2. Застосування діючих нормативно-правових актів в сфері електроенергетики;
  3. Порядок розрахунків за спожиту електричну енергію (в частині алгоритму формування рахунків), тарифи на електроенергію та порядок їх застосування;
  4. Можливість застосування зонних приладів обліку;
  5. Можливість за допомогою мережі Інтернет отримувати інформацію про особовий рахунок споживача (заборгованість, платежі, показники приладів обліку);
  6. Інші питання щодо взаємовідношень споживачів електричної енергії міста Києва та ТОВ “КИЇВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ”.


Контакти ІКЦ

  • Графік роботи:Понеділок – четвер: з 8:00 до 17:00. П’ятниця: з 8:00 до 15:45 (перерва: з 12:00 до 12:45). Субота, неділя: вихідний.
  • Телефони ІКЦ:+38(044)2771818; +38(067)2771818; +38(066)2771818
  • E-mail:kyiv@yasno.com.ua
У разі потреби, під час розгляду спірного питання та/або ситуації, може бути організована робота (скликана) Комісія ІКЦ, до якої можуть бути залучені представники НКРЕКП і Держенергонагляду у місті Києві.